Isnin, Ogos 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Saya.Mohd. Zabidi bin Haji Saidi dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca blog ini. Saya minta maaf sepanjang tahun ini mulai 1 Januari 2011 sehingga hari ini jika saya banyak menghentam sesiapa sahaja dalam blog ini.

Tujuan saya berbuat demikian ialah menegur mana yang patut. Bukannya berniat untuk menjatuhkan sesiapa. Sebagai penulis blog sepenuh masa, saya kini ada tiga blog www.catatanzabidi.blogspot.com , www.pantangdicuit.blogspot.com dan www.celikniaga.blogspot.com.

Sebagai penulis blog sepenuh masa, saya bukannya ada pendapatan bulanan.Sudah 10 tahun saya tidak bekerja tetap sejak berhenti dengan PNS. Zainal Epi hairan macam mana saya boleh survive sedangkan saya tiada pendapatan tetap.

Oleh itu saya ucapkan ribuan terima kasih kepada YB Datuk Seri Dr. Zahid Hamidi (yang ketika itu sedang menunaikan umrah di Mekah), Datuk Ibrahim Ali,Datuk Rizalman Abdullah, Datuk Haji Rahim Husin, Haji Mustafa Abdul Rahman, Musli Oli dan Johny yang membuatkan hari raya kami lebih bermakna.Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.