Selasa, Oktober 18, 2016

JMM SERU RAKYAT MALAYSIA TIDAK TERTIPU DENGAN EZAM

Jaringan Melayu Malaysia (JMM) menyeru kepada semua rakyat Malaysia supaya tidak tertipu dengan Ezam Mohd Nor  yang menggunakan "Hisbah Centre for Reform"  untuk mengaut kepentingan peribadi.

Menurut Presidennya, Azwanddin Hamzah, rakyat perlu mengingati sejarah Ezam yang menjilat ludahnya sendiri di dalam perkara rasuah.

"Sekiranya Ezan ingin menjadi hero di dalam isu rasuah, inilah peluang terbaik beliau bersemuka dengan Dr Mahathir tentang semua isu rasuah yang dibangkitkan sebelum ini seperti bagaimana anak anak bekas Perdana Menteri itu menjadi kaya raya dalam masa yang singkat," kata beliau dalam satu kenyataan.

Azwanddin menambah dahulu Ezam menyerang Dr Mahathir dengan mengatakan beliau adalah perosak dan pengkhianat bangsa Melayu.

"Tetapi kini beliau menyertai Bersatu yang mana Dr Mahathor adalah penasihatnya," katanya.

Katanya, Ezam pandai mempopularkan diri dengan menubuhkan Gerakan dan Anti Korupsi (GERAK)  tetapi akhirnya GERAK mati tetapi Ezam yang dapat keuntungan peribadi dengan menyertai BN.

Kini beliau menggunakan Hisbah Centre for Reform untuk menyertai Bersatu pula.


"Sepatutnya beliau bertanya kepada Muhyiddin benarkan kes Muhyiddin yang mengganggu perkahwinan  Datuk Nika Ghee Siew yee dengan Hakim Datuk Stanley Clement Augustine?" soal beliau.

Katanya lagi, Ezam sepatutnya bertanya bekas Timbalan Perdana Menteri itu bagaimanakah menantu Muhyiddin memperolehi kekayaan yang menakjubkan mencecah berbilion ringgit?