Selasa, Oktober 22, 2013

SAYA DITUDUH PENYEBAR FITNAH

Saya hairan bin ajaib bila Setiausaha Umno Bahagian Kemaman, Rosli Ahmad (Sipendek) menyebut nama saya dalam ucapannya sebelum para perwakilan mengundi di Dewan Berlian, MPK, Kemaman Sabtu lalu. Saya pelik kenapa dia marahi saya? Apa dosa saya kepada beliau? Dia mula serang saya di sebuah kedai makan di stesen teksi. Kawan saya yang ada di situ yang beritahu saya. Jadi saya jawab balik tuduhannya pada saya dalam blog saya. Malah banyak tulisan saya dalam blog ini adalah kenyataan calon yang bertanding. Bukannya saya yang buat fitnah. Kalau saya buat fitnah samanlah saya. Dia sendiri yang berucap di rumah Datuk Mohamad Awang Tera bahawa pengiraan undi akan dibuat di tempat lain dan bukan di Dewan Berlian. Kenapa pula saya dituduh buat fitnah? Soal saya tidak ada hadir dalam majlis itu tidak timbul kerana yang melaporkan kepada saya adalah orang ramai. Jadi maknanya benda itu betul dan bukan fitnah. Kalau tidak puas hati, jumpalah saya. Kenapa cemarkan nama saya dihadapan 850 orang perwakilan? Bukannya semua orang baca blog saya. Apabila dia serang saya dalam ucapannya di persidangan perwakilan Umno Bahagian Kemaman makin ramai orang call saya nak tahu apa cerita sebenar Sipendek dengan saya. saya pun malas layan orang tak cukup inci. Berangan nak jadi calon BN Air Puteh akhirnya ditahan SPRM kes sapu duit maulud nabi akibat dilapor bekas girlfriendnya. Ini semua bukan fitnah. Semua orang K
emaman tahu ceritanya.