Isnin, Januari 25, 2010

SYUKURLAH DAPAT KEMBALI SEMULA

Setelah tiga hari blog ini tidak dapat dibuka, syukurlah petang ini seorang rakan dapat membuka semula blog ini tetapi dengan mem0belakang.blogspot.com. Bukannya huruf besar O tetapi nombor 0 (KOSONG).

Saya tidak tahu siapa yang hacked blog saya ini. Tetapi ini semua dugaan bila kita menjadi penulis. Bila ada yang kena tegur, sudah tentu ada yang marahi saya. Maka jalan terbaik ialah menggodam blog saya. Maknanya blog saya ini ada kesan juga kepada orang-orang tertentu.

Saya tulis perkara yang benar. Jika tidak benar, bolehlah saman saya di mahkamah. Cara menggodam blog saya ini supaya orang tidak membacanya bukanlah jalan yang gentleman. Nampak sangat tidak gentleman orang berkenaan. Saya tidak mahu menuduh sesiapa. Saya ada sms kepada orang tertentu supaya membaca blog saya. Pagi esok saya dapati blog saya sudah digodam bila seorang rakan, Jamal Nasir Awang cuba membukanya pada pagi Ahad lalu. Ini semua satu pengalaman baru buat saya.

Oleh itu mem0belakang akan tetap menegur perkara yang tidak betul.