Jumaat, Oktober 03, 2008

SMS HARI RAYA MASIH DITERIMA

Hari ini Hari Raya Aidilfitri yang ketiga. Masih banyak sms yang saya terima dari rakan-rakan yang mohon maaf di hari raya. Antaranya daripada bekas Editor web, Warta Parlimen Kepala Batas, Samsul; consultant Public Mutual saya, Alicia Wong; bekas bisnes partner, P.L. Lee; bekas Ketua UMNO Cawangan Pasir Minal, Syed Zakaria Syed Sidek; taukeh batik di Chendering, Othaman Ibrahim; Hanie Mior Idris.

Anak yang berada di Kuala Terengganu, Zahir Amir; Asri dari Tasik Puteri; pensyarah Uitm Shah Alam, Dr. Rahmat;pensyarah UKM, Dr. Yahya Ibrahim; taukeh lintah di Kijal, Tengku Azman; Musli Haji Oli dari Kota Kinabalu;Shamsury Mamat dari Kota Bharu; Setiausaha UMNO Bahagian Kemaman, Zahari Haji Said; Kamal Hassan Pesama; Kamri Kamaruddin; Fairuz yang mahu kelilingi dunia dengan kapal terbang secara solo; consultant Public Mutual, Chin.

Ketua UMNO Bahagian Tenom, Datuk Rizalman Abdullah; Zaini Rejab dari Kuala Ibai;ADC Bakar, bodyguard MB Terengganu. Ada rakan dalam blognya menghentam peribadi saya. Saya tak perlu jawab kerana di hari baik bulan baik ini sepatutnya kita bermaaf-maafan dan bukannya mendedahkan peribadi orang. Saya boleh juga dedahkan keburukannya tetapi saya tidak guna blog saya untuk hentam peribadi sesiapa. Seperti kata bekas AJK Bahagian Kemaman, Haji Mustafa Abdul Rahman yang baru balik dari umarh semalam, biarlah kawan buat begitu keranaq dia tak takut mati.