Rabu, September 14, 2011

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA


Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang menghadiri majlis perkahwinan anak kedua saya, Siti Zuraifah, 27, dengan Mohd Hisham Abu Hassan, di Pasir Gajah, Kemaman pada Sabtu, 10 September lalu.

Menantu kedua saya ini bekerja dengan Agensi Maritim, pilot helikopter berasal dari Parit Nibong, Bandar Baharu, Kulim, Kedah. Saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang hadir terutamanya Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dan ADUN Air Putih, YB Wan Hakim Tan Sri Wan Mokhtar serta Ketua Wanita UMNO Bahagian Kemaman, Cikgu Rohani Abdullah dan AJK Bahagian, Kamarizam Harun.

Juga kepada saudara mara dari Kedah, Kelantan, Kuala Terengganu, Kemaman dan Kuala Lumpur yang sudi hadir. Juga kepada rakan-rakan dari Kelantan, Kuala Terengganu, Kemaman dan Kuala Lumpur terutamanya Pak Lah, bekas jurugambar di ibupejabat UMNO yang sanggup datang dengan bas dari Kuala Lumpur dan bermalam di rumah saya selama dua malam. Juga kepada AJK Pemuda UMNO Bahagian Kepong, Yazid Sharif yang sudi datang dari Kuala Lumpur pagi itu untuk menyumbangkan dua buah lagu.

Pendek kata majlis perkahwinan dari jam 11 pagi hingga 5.30 petang itu amat meriah walaupun ramai kawan-kawan yang sudah confirm mahu hadir tetapi tidak dapat hadir di saat-saat akhir. Juga terima kasih kepada Burn yang sudi menjadi dj karaoke dengan penyanyi-penyanyi hebat Pak Lah atau A. Ali, Zakaria, Fauzi, Nazri, Siti Zuhairatun, Zelah, Sulong Derahman dan Pak Din. Terima kasih buat semua.