Selasa, Januari 19, 2010

E MAIL DARI PEMBACA (2)

Assalamualaikum saudara,
Salam sejahtera. Hari ini saya terbaca blog saudara. Tahniah diucapkan kepada saudara sebab ada lagi rakyat Malaysia yang lantang bersuara di sebalik kemelut politik yang negara hadapi sekarang. Memang dari dulu lagi saya tertarik dengan dunia politik lebih2 lagi antara Umno / BN dan juga parti Pakatan Rakyat. Saya bukan anti kerajaan mahupun sokong pembangkang. Kedua-dua pihak ini tidak menarik perhatian saya. Kemelut demi kemelut tiada kesudahan. Sebagai rakyat negara sendiri, syukur tetap syukur sebab tidak sampai perang korban nyawa lagi.
Ada satu post yang menarik perhatian saya iaitu berkenaan dengan kelembapan lrt yang saudara ulas. Cuma nak tau, kalau pengerusi RapidKL dan konco2nya letak jawatan, siapa agaknya yang layak memegang jawatan itu? Saya bersetuju dgn pandangan saudara berhubung perkara ini kerana tidak dinafikan sistem pengangkutan awam pada hari ini memang hampeh. Sebab goverment la keja pun stail goverment. 10 tahun akan datang pun tak tentu ada kemajuan dlm pengurusan kerajaan.
Apapun yang berlaku, saya telah mula tertarik dengan blog saudara dan mendapati ia mmg menarik untuk dibaca , paling tidak pun dapat membuka minda selain bergantung kepada media semata-mata. Saya akan mengikuti perkembangan blog saudara dari masa ke semasa.
Sekian terima kasih.

MUHAMMAD ADAM