Sabtu, November 29, 2008

TERIMA KASIH


Hari ini genap dua bulan usia blog saya. Saya ucapkan terima kasih kepada semua pengunjung yang telah menyokong saya membaca blog ini. Hari ini sudah 12,392 orang lebih yang sudi menjenguk blog saya. Ini bermakna purata bulanan ialah 6,000 orang pengunjung. Saya bangga kerana walaupun blog ini masih baru, saya mula diterima oleh tuan-tuan dan puan-puan.

Pada mulanya semua pengunjung bebas menghantar ulasan. Bila banyak sangat ulasan yang menyentuh peribadi saya, maka saya terpaksa menapisnya. Dalam pada itu ada juga yang saya lepaskan walaupun ia menyentuh peribadi saya. Saya berharap sokongan ini akan berterusan. Saya akan terus mengulas apa sahaja isu. Oleh itu jika sesiapa yang tersinggung dengan ulasan saya, saya minta maaf. Teguran ini semua adalah untuk kebaikan kita semua.